mandag den 7. januar 2013

Elefanthue

Jeg er endelig blevet færdig med denne fantastiske elefanthue. Opskriften har jeg fra fået fra et gammelt  "Familie Journalen".
Huen er strikket på rundpinde i petroleumsfarvet garn
Den er faktisk et overskueligt projekt og så ligner den en million - den sidder godt til rundt om ansigtet og så synes jeg det er fantastisk, at kraven er så lang, at den også dækker brystkassen
Nå, men nok snak, jeg vil lade billederne tale for sig selv og lade Noah vise frem ;-)


(Tillæg....Mange har spurgt mig efter opskriften på denne elefanthue, så det er efterfølgende lykkedes mig, at tage et billede af opskriften - se nedenfor :-)









7 kommentarer:

  1. Hej sikken en hue, har prøvet at finde opskrift med uden held, kunne du ligge den på din blog :-)
    Helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle
      Hm, jeg har forsøgt at scanne opskriften ind på min computer, men uden held.
      Kan du ikke maile mig din adresse, så vil jeg sende dig opskriften pr. "snailmail".
      Min mailadresse er; Hellesalling@hotmail.com

      Slet
  2. Hvor er den bare fin! :)
    Jeg har lige fundet min vej til din blog og meldt mig straks som fast læser hos dig.
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sabrina
      Fantastisk og tak for komplimentet.
      Velkommen til min blog - jeg er superglad for at du vil læse med :-)
      Kh Helle

      Slet
  3. Hej Helle - hvor er det da bare en skøn elefanthue!
    Hyggeligt at du kommer til Kreadag - Vi ses /Christine*

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for komplimentet Christine :-)
      Ja, det bliver super hyggeligt til kreadag - jeg er MEGET spændt på mit første blogtræf!!! :-)
      Smil fra Helle

      Slet
  4. Det er nu lykkedes mig, at scanne et billede ind til bloggen af opskriften - se ovenfor :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :-).