tirsdag den 2. oktober 2012

KATJA´s UOVERTRUFNE THAISALAT



Jeg synes lige jeg vil forkæle jer med denne opskrift på den lækreste salat - nogen gange kan det være svært at finde på nye opskrifter til salat, så det er altid godt med lidt inspiration.
Denne opskrift har jeg "arvet" af søde Katja fra min skønne mødregruppe, og den er bare SÅÅÅÅ go´ :-)

OPSKRIFT:
En go´ ½ dl olie
En go´ 1/4 dl balsamico
2 spsk sukker (Man kan også erstatte dette med honning eller sødemiddel)
2 spsk soya
Det hele koges sammen ca. 1 min og køles ned mens der jævnligt røres.

1 pk instant noodles (IKKE KOGTE, men lige fra posen!!)
1 pk hasselnøddeflager
sesamfrø
Disse 3 ingredienser ristes sammen på panden, nudler først og sesamfrø til sidst.

4 stk kyllingebryst
1 flaske sweet hot chilli
Steges sammen på panden.

1 pk rucola
1 mango (Man kan også erstatte dette med papya)
1 rødløg

Alle ingredienser samles og dressingen hældes over - vent dog med nudlerne intil salaten skal serveres, så de ikke bliver helt "våde" - meningen er at nudlerne skal gi´ en "crunchy" fornemmelse når du spiser salaten.

Tak for inspiration Katja :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-).